Desktop Management Services

DMS Outsourcing IT Maintenance Qumak

Obsługujemy środowisko IT firm i instytucji

Usprawnienia organizacji w zakresie IT korzystnie wpływają na wskaźniki ekonomiczne każdej firmy.

cudzyslowPosiadamy kilkadziesiąt oddziałów serwisowych na terenie całej Polski oraz własne magazyny sprzętu zastępczego z szerokim wachlarzem sprzętu IT.

 

Usługi Service Desk, wsparcia bezpośredniego u klienta, serwisu sprzętu komputerowego, serwerów i urządzeń aktywnych służą zapewnieniu ciągłości działania Infrastruktury IT, redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstw, zmniejszeniu ryzyka przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa oraz optymalizacji procesów.

 

 

Oferujemy usługi serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzeń wraz z magazynem sprzętu zastępczego pozwalającym dotrzymywać najbardziej wymagających warunków umów SLA.

 

Usługi

 

  • Field Support

    Rozwiązanie mające na celu dostarczenie odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy wspierają wybrany projekt klienta. Przed przystąpieniem do prac następuje analiza projektu, ustalenie harmonogramu i plan zoptymalizowania działań. Rozwiązanie to wykorzystywane jest zazwyczaj w pracach instalacyjnych, serwisowych i naprawczych systemu lub sprzętu.Może być prowadzone jednocześnie w różnych lokacjach kraju – w wybrane miejsca kieruje się odpowiednią grupę specjalistów, która pracuje nad konkretnym problemem, aby przywrócić pełną funkcjonalność.

  • Helpdesk

    Kompleksowa usługa obejmuje rekrutację pracowników Call Center, przeszkolenie ich oraz przygotowanie odpowiedniego lokalu i wdrożenie infrastruktury informatyczno-telekomunikacyjnej.Dopełnieniem wdrożenia jest monitoring efektów helpdesku, czyli dbanie o wysoki współczynnik rozwiązanych problemów oraz serwis wprowadzonych rozwiązań technologicznych.

  • Roll-out

    To, najprościej opisując, proces wymiany dotychczasowych zasobów na nowe. Wymiana może obejmować: sprzęt (np. urządzenia biurowe, komputery), technologię (np. anteny komunikacyjne), czy aplikacje w połączeniu z poprzednimi (systemy operacyjne, biurowe, dedykowane).Podczas prowadzenia projektów tego typu należy uwzględnić lokalne wymogi prawne, biznesowe, językowe lub środowiskowe. Wdrożenia wynikają z potrzeby standaryzacji procesów i funkcji w obrębie organizacji, usprawnienia procesów, zmniejszenia kosztów utrzymania i administracji systemów.

  • Migracja

    Wsparcie podczas wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych. Migracja jest nieodzownym elementem wprowadzania nowych systemów i aplikacji.Polega na zmianie danych lub systemów informatycznych ze starej wersji programu na nową i umożliwia płynny, spójny i usprawniony transfer danych. Rozwiązanie migracyjne eliminuje problemy związane z implementacją np. nowych wersji systemów teleinformatycznych czy całej struktury IT, ponieważ czynności te poprzedzone są analizą środowisk wykonywaną na etapie przygotowań.Migracja gwarantuje zachowanie wszystkich cennych danych firmy oraz zapewnia płynną zmianę systemów teleinformatycznych.

  • Dedykowane rozwiązania IT

    Indywidualnie ustalane rozwiązania, dostosowane do aktualnych potrzeb klienta.Wdrożenie poprzedza analiza wymogów i określenie celów projektu przez klienta. Dostawca zapewnia odpowiedni zespół specjalistów, który zaprojektuje, wdroży i zagwarantuje serwis zrealizowanego projektu.