
Wsparcie techniczne dla UDT do 2020 roku
Eksperci firmy Qumak będą świadczyć usługi serwisowe dla klastra urządzeń firewall PaloAlto 5020 w UDT. Spółka zagwarantuje też wsparcie techniczne poprzez dostęp do poprawek producenta i aktualizacji oprogramowania, całodobowy monitoring systemu bezpieczeństwa oraz szybkie usuwanie ewentualnych awarii.

Qumak będzie świadczył usługi serwisowe, zagwarantuje wsparcie techniczne, a przyjmowanie zgłoszeń będzie świadczone non stop, w trybie 24-godzinnym
Przyjmowanie zgłoszeń o problemach technicznych będzie świadczone w trybie 24-godzinnym. W ramach umowy firma Qumak przygotuje i przeprowadzi także cykl szkoleń z zakresu obsługi zainstalowanego sprzętu.
– Cieszymy się, że Urząd Dozoru Technicznego – po udanym wdrożeniu – zdecydował się także na nasze usługi serwisowe. Świadczy to o partnerskim zaufaniu i jest potwierdzeniem naszych kompetencji w tej dziedzinie. Współpraca z tak ważną instytucją to dla nas niewątpliwie cenne doświadczenie. – mówi Andrzej Ożóg, Dyrektor Pionu Handlowego Publicznego w Qumak SA.
Kontrakty serwisowe spółki
To kolejny kontrakt serwisowy Qumaka. W kwietniu firma podpisała umowę, obejmującą serwis środowiska bazodanowego HPE, o wartości ok. 6,9 mln zł netto.
Urząd Dozoru Technicznego to instytucja państwowa, która została powołana, by zapewniać bezpieczeństwo urządzeń i instalacji technicznych, podlegających dozorowi technicznemu. Prowadzi działalność certyfikacyjną i szkoleniową.