Qumak będzie obsługiwał helpdesk Vienna Insurance Group Polska

Qumak Professional Services – spółka zależna Grupy Qumak – podpisała list intencyjny z Vienna Insurance Group Polska w sprawie prowadzenia usługi helpdesk dla ubezpieczyciela. Wartość 3-letniej obsługi to 5,4 mln zł netto.

 

 

Qumak Professional Services, spółka Grupy Qumak dedykowana usługom z szeroko pojętego outsourcingu IT, wygrał przetarg zorganizowany przez Vienna Insurance Group Polska na obsługę helpdesk dla ubezpieczyciela. Podpisany list jest wstępem do umowy, której wartość może wynieść 5,4 mln zł netto. Jej zakres obejmuje outsourcing IT w zakresie pierwszej linii wsparcia, pomocy zdalnej oraz wsparcia lokalnego.

 

– Qumak Professional Services działa zaledwie od kliku miesięcy, a już pozyskuje samodzielnie duże zlecenia, bo klienci dostrzegają obecny tam potencjał, doświadczenie i wszelkie konieczne kompetencje. Outsourcing IT jest dla nas w tej chwili bardzo ważnym segmentem działalności, który pozwala nam generować stały i przewidywalny strumień gotówki – tłumaczy Sławomir Połukord, prezes Qumak S.A.

 

Obszar usług profesjonalnych  w Grupie Qumak rozwija się bardzo dynamicznie. W 2017 zatrudnienie w tym obszarze wzrosło o 100 osób, a poprzez centrum Call Center w Płocku oraz ogólnopolską, własną sieć serwisową, wsparcie techniczne i informatyczne otrzymuje obecnie około 25 mln klientów czołowych firm z sektorów telekomunikacyjnego, energetycznego czy przemysłowego.

 

Jest on jednocześnie bardzo istotny z perspektywy planowanego połączenia Grupy Qumak z Grupą Euvic, bo w tym właśnie obszarze znajdziemy największe synergie – dodaje Sławomir Połukord.

Zobacz także