Ochrona prywatności i danych osobowych jest dla nas ważna, dlatego dokładamy starań, aby przetwarzanie danych osobowych odbywało się prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poszanowaniem praw osób, które udostępniły nam swoje dane. Stosujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić Państwa dane osobowe.
Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją dotyczącą zasad przetwarzania danych osobowych w Qumak oraz prawami, jakie Państwu przysługują.
- Przede wszystkim informujemy, że dane osobowe, które posiadamy to wszelkie informacje, które mogą pozwolić Państwa zidentyfikować, takie jak: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, adres do kontaktu, numer telefonu, stanowisko, podmiot, który Pani/Pan reprezentuje, ewentualnie numer PESEL, data urodzenia, przebieg zatrudnienia (jeżeli wymagają tego przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy prawa pracy).
- Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest QUMAK S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej określany jako „Administrator”):
• adres: Aleje Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa.
• telefon: (+48) 22 519 08 00
• e-mail: [email protected]
Administrator dołoży wszelkich starań, aby w jak najpełniejszym stopniu zrealizować wymogi Rozporządzenia i w ten sposób chronić Państwa dane osobowe. - Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w QUMAK S.A. sprawuje Inspektor Ochrony Danych (dalej: „Inspektor”):
• e-mail: [email protected]
Możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w QUMAK S.A., także w razie wątpliwości co do tych praw. - Jednocześnie wskazujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie i w celach:
– niezbędnych do zawarcia umowy albo realizacji istniejącej umowy, w szczególności prowadzenia korespondencji, świadczenia oferowanych usług, wykonywania obowiązków umownych, dostarczania i/lub odbioru zamówionych towarów i/lub usług, odbioru lub zapłaty należności, realizowania umownych obowiązków finansowo-księgowych,
– wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, wynikającego z przepisów prawa, m.in. obowiązków ustawowych nałożonych na spółki giełdowe, obowiązków księgowo-podatkowych, obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa zamówień publicznych, oraz w celach archiwizacji,
– ochrony praw i interesów Administratora zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności ustalenia, dochodzenia i egzekwowania ewentualnych roszczeń,
– zgody udzielonej przez Państwa w procesie rekrutacji. - Odbiorcami Państwa danych osobowych, a więc podmiotami, które mogą przetwarzać Państwa dane osobowe w celach wskazanych w niniejszej informacji są spółki z Grupy Kapitałowej Qumak, upoważnieni pracownicy Administratora; podmioty przetwarzające dane w jego imieniu; podmioty współpracujące, w tym podwykonawcy, kontrahenci, z którymi Administrator ma podpisane umowy, w celu realizacji tych umów, jak również organy administracji publicznej, przy czym przetwarzanie danych odbywa się zawsze przy zachowaniu wymogów określonych obowiązującymi przepisami, w tym wymogu poufności oraz w zakresie niezbędnym do dokonania danej czynności.
- Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiadający celowi, na podstawie którego zostały zebrane, tj. przez okres obowiązywania umowy lub okres wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. obowiązków nałożonych na emitentów giełdowych), a następnie przez okres odpowiadający ochronie interesów Administratora, a zatem do upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń i zobowiązań wynikających z przepisów obowiązującego prawa (np. przepisów prawa podatkowego lub prawa pracy).
Jeżeli dane osobowe przekazane zostały przez Państwa w procesie rekrutacji i wyrazili Państwo osobną zgodę również na ich wykorzystanie podczas przyszłych rekrutacji, informujemy, że przetwarzanie danych osobowych będzie trwało nie dłużej niż przez 24 miesiące, a w razie wycofania zgody nie dłużej niż do dnia poinformowania administratora o tym fakcie.
- Przetwarzamy dane osobowe tylko w takim zakresie, w jakim zostały nam udostępnione i jedynie dla realizacji celu udostępnienia. Niezależnie od powyższego wskazujemy, że przysługuje Państwu od Administratora prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo żądania ich sprostowania.
Przysługuje Państwu także prawo do żądania usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, czy prawo do przenoszenia danych. Jednak takie prawo nie będzie mogło zostać zrealizowane w każdym przypadku. W sytuacji, gdy Państwa dane przetwarzamy na podstawie zawartej umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Państwa prośba nie będzie bezpośrednio skuteczna i będzie mogła zostać zrealizowana dopiero po upływie okresów, o których wspominamy w pkt 6 niniejszej informacji.
W zakresie w jakim Państwa dane przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody (np. w procesie rekrutacji), możecie ją Państwo w każdej chwili cofnąć. Proszę pamiętać jednak, że po wycofaniu zgody nie będzie możliwe korzystanie przez Państwa z oferowanych przez nas usług.
- Wskazujemy także, że nie będą wobec Państwa podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez istotnego udziału człowieka), w tym Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Jeżeli uznacie Państwo, że Wasze prawa w zakresie danych osobowych zostały naruszone (np. dane znalazły się w rękach nieuprawnionej osoby), prosimy o zawiadomienie nas o tym [email protected] Dzięki temu będziemy mogli skutecznie chronić Państwa prawa.
- W zakresie ochrony danych osobowych przysługuje Państwu także prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.