Przedstawiciele firmy Qumak wzięli udział w konferencji [email protected] 2015 poświęconej kwestiom informatyki bankowej.
Zespół ekspertów Qumak przygotował dla tegorocznych uczestników konferencji stanowisko, na którym prezentowano ofertę firmy skierowaną do sektora finansowo-bankowego. Była to również okazja do spotkań z partnerami oraz rozmowy na temat technologii, które pomagają usprawnić procesy biznesowe oraz zwiększyć poziom zaufania i obsługi klientów.
Jednym z innowacyjnych rozwiązań możliwych do zastosowania w nowoczesnej bankowości jest biometria głosu. Zagadnienie to omówił w artykule Głos jak linie papilarne, czyli nowoczesne rozwiązania w systemach contact center Andrzej Prajsnar, Dyrektor Działu Aplikacji w Qumak S.A. Publikacja ukazała się w specjalnym raporcie Miesięcznika Finansowego BANK 11/2015.
Finałem konferencji [email protected] było wręczenie nagród dla najlepszych firm informatycznych działających na rzecz banków komercyjnych i spółdzielczych. Qumak, po raz kolejny znalazł się w gronie laureatów zdobywając II miejsce w kategorii „Potencjał rozwojowy”.
[email protected] to spotkanie decydentów IT z banków, firm ubezpieczeniowych, SKOK-ów oraz firm technologicznych. Organizatorem konferencji jest redakcja „Miesięcznika Finansowego BANK” we współpracy z Radą Bankowości Elektronicznej oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania był customer experience oraz cyber security.