Oferta
Enterprise Asset Management (EAM) – Wsparcie zarządzania zasobami firmy
Oferujemy rozwiązanie klasy EAM (Enterprise Assets Management), wprowadzające nową jakość do zarządzania zasobami firmy.
Jako partner firmy IBM oferujemy rozwiązanie IBM Maximo Asset Management wraz z modułami uzupełniającymi. System wspiera kompleksowo zarządzanie zasobami wszelkich typów – produkcyjnymi, specjalistycznymi, przesyłowymi, infrastrukturalnymi, transportowymi i informatycznymi – w skali całego przedsiębiorstwa czy grupy kapitałowej.
Z myślą o maksymalizacji rentowności posiadanego majątku, przewidziano w systemie możliwość kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management – Zarządzanie Nieruchomościami) – nie tylko pod kątem utrzymania technicznego, lecz również uwzględniającej całościowe podejście do zarządzania nieruchomościami. W tym zakresie oferujemy rozwiązanie IBM Tririga.
Oferowane rozwiązanie EAM wspiera:
-
prace związane z inwentaryzacją i paszportyzacją zasobów
-
prace związane z planowaniem i rozliczaniem budżetów
-
obsługę procesów zakupowych (zapotrzebowania, magazyny, oferty, zamówienia, przyjęcia, wydania, faktury)
-
zarządzanie umowami
-
planowanie prac (remontów, konserwacji, przeglądów, inspekcji, obsługi awarii, itp.)
-
prace operacyjne związane z obsługą zleceń pracy, awarii, etc. zarówno w firmie, jak i w terenie (poprzez wykorzystanie urządzeń mobilnych)
ITSM – wspieranie obsługi kluczowych procesów IT zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL
Oferujemy narzędzia klasy help desk /ITSM (IT Service Management), zapewniające wsparcie dla obsługi kluczowych procesów IT w obrębie firmy.
Świadczymy usługi projektowe, wdrożeniowe i utrzymaniowe rozwiązań, wspierających zarządzanie działaniami serwisowymi i organizacją Service Desk’ów, na bazie systemu IBM Maximo Asset Management oraz IBM Control Desk.
Oferowane rozwiązanie ITSM wspiera następujące procesy:
-
rejestr zasobów i elementów konfiguracji – dane o infrastrukturze IT
-
zarządzanie licencjami
-
automatyczne wykrywanie elementów konfiguracji w infrastrukturze IT
-
zarządzanie zgłoszeniami: incydentami, zleceniami usług, problemami
-
zarządzanie zmianą i wydaniem
-
zarządzanie dystrybucją oprogramowania
-
zarządzanie bazą wiedzy
-
zarządzanie umowami (w tym SLA)
-
monitorowanie krytycznych czasów realizacji usług
Kompleksowa oferta w zakresie wdrożeń EAM/ITSM obejmuje:
-
Realizację oraz utrzymanie:
• analizy,
• projekty,
• developing systemów pod kątem specyficznych potrzeb klienta,
• integracja,
• testowanie,
• szkolenia,
• instalacje, konfiguracja i uruchomienie,
• utrzymanie,
• Project Management.
Rozwiązania klasy EAM integrujemy z rozwiązaniami ERP, GIS, SCADA, car tracking oraz innymi rozwiązaniami klientów.
Rozwiązania klasy ITSM integrujemy z systemami ERP, monitoringu oraz innymi rozwiązaniami klientów.