Systemy utrzymania i zarządzania majątkiem

Wsparcie w zarządzaniu zasobami i optymalizacja pracy serwisu

Systemy IT EAM i ITSM Qumak

Enterprise Asset Management (EAM) i IT Service Management (ITSM) to rozwiązania do wsparcia zarządzania infrastrukturą oraz utrzymaniem i serwisem.

 

 

cudzyslow

Nasze systemy obejmują zasięgiem kilkadziesiąt krajów i wspierają zarządzanie majątkiem o wartości kilku miliardów złotych

 

 

Rozwiązania ITSM

ukierunkowane są na zarządzanie majątkiem organizacji. Wspierają prace Service Desk. Ułatwiają planowanie, tworzenie, świadczenie oraz ciągłe podnoszenie jakości usług informatycznych zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL, zarówno dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych.

 

Rozwiązania EAM

ukierunkowane są na zarządzanie zasobami: produkcyjnymi, specjalistycznymi, przesyłowymi, infrastrukturalnymi, transportowymi oraz nieruchomościami (Facility Management – FM). Wspierają procesy związane z utrzymaniem ruchu (CMMS – Computerised Maintenance Management Systems) ze szczególnym uwzględnieniem planowania prac (dozorów, przeglądów, konserwacji, remontów), zarządzania realizacją prac, rozliczaniem kosztów, zarządzaniem pracownikami Służb Utrzymania Ruchu (SUR) czy też innych służb odpowiedzialnych za eksploatację i serwis.

 

Klienci

 

Budownictwo
  • MESP Central Europe
Energetyka
  • Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
  • EDF Polska
  • PGE Systemy SA
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Urzędy, instytucje państwowe i samorządowe
  • Koleje Mazowieckie
  • PKP Cargo SA
  • Urząd Miasta w Bielsku-Białej
Bankowość i finanse
  • Generali Finance Sp. z o.o.
  • Toyota Bank Polska