Oferta
Oferujemy kompleksowe rozwiązania Contact Center, obejmujące:
-
oprogramowanie dla wielokanałowych Contact Center, integrujące wszystkie kanały komunikacji z klientem
-
aplikacje głosowe Interactive Voice Response (IVR) oparte na standardzie VoiceXML
-
systemy rozpoznawnia mowy, identyfikacji biometrycznej
-
oprogramowanie do zarządzania jakością oraz systemy rejestracji kontaktów z klientami
-
systemy wielokanałowej sprzedaży produktów od telesales po sprzedaż bezpośrednią
Dostosowane do specyfiki branży aplikacje autorskie
Jako uzupełnienie gotowych rozwiązań, oferujemy profesjonalne aplikacje autorskie, które tworzymy na zamówienie i dostosowujemy je do specyficznych potrzeb firm i instytucji.
Kompleksowa realizacja aplikacji autorskich obejmuje między innymi:
Dedykowane wsparcie dla dystrybucji i rozproszonych sieci handlowych
Wdrażamy narzędzia służące do usprawnienia procesów zarządzania i obsługi w kluczowych obszarach działania firmy.
Realizujemy wydajne systemy, dostosowane do wymagań branżowych i gwarantujące nieograniczoną skalowalność.
W obszarze zarządzania przedsiębiorstwem oferujemy rozwiązanie bogate w funkcjonalności dostosowane do dystrybucji rozproszonej:
-
scentralizowane zarządzanie kontaktami z klientem
-
efektywne, wielokanałowe przetwarzanie zamówień
-
proces płynnej realizacji zamówień (rezerwacja lub przydział zapasów materiałowych, zarządzanie kolejkami i zadaniami we wszystkich transakcjach)
-
pełne śledzenie wielu pozycji towarowych
-
przetwarzanie pełnych kosztów towarów i możliwość śledzenia kontenerów
-
rozszerzone zarządzanie gospodarką magazynową, pełna kontrola całego cyklu życia serii i partii
-
bezpośrednie przydzielanie zadań pracownikom, zgodnie z kolejką
-
adresacja w magazynie i optymalizacja ścieżek
-
wiele metod kosztowych
-
obsługa własnego składu celnego i procedury uproszczonej
-
autorska aplikacja do obsługi palmptopów na magazynie
-
kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw
-
optymalizacja dostaw
-
dokładne i szybkie rozliczenia finansowe
-
elementy wspomagające zarządzanie wydajnością
-
globalny zasięg
Kompleksowe rozwiązanie wspierające zarządzanie siecią sklepów
Od ponad dziesięciu lat realizujemy projekty w firmach dystrybucyjnych z rozproszoną siecią sprzedaży detalicznej.
Oferujemy autorskie rozwiązanie do obsługi sprzedaży detalicznej o nazwie salon.Net wraz z rozbudowaną funkcjonalnością do centralnego zarządzania siecią sklepów centrala.Net.
Rozwiązanie może współpracować z systemem ERP oferowanym przez Qumak lub innym rozwiązaniem ERP wykorzystywanym w firmie.
Centralne zarządzanie siecią sklepów
Oferujemy wdrożenie systemu do scentralizowanego zarządzania rozproszoną siecią sklepów.
W ramach projektu realizujemy następujące narzędzia przeznaczone dla Managera IT: zarządzanie uprawnieniami, monitoring replikacji, konfiguracja sieci i salonów.
Natomiast funkcjonalności przeznaczone dla biznesu to:
-
sterowanie polityką cenową i promocyjną
-
zarządzanie bonami rabatowymi
-
upominkowymi oraz płatniczymi
-
zarządzenie programami lojalnościowymi
-
planowanie zatowarowania i kontrola wykonania
-
wsparcie planowania i wykonania targetów
-
zarządzanie reklamacjami
-
zarządzanie ankietami i komunikatami
-
zarządzanie zaliczkami stałymi
-
ewidencja czasu pracy w salonach